Het is voor ons belangrijk dat de stickers voor jou naar wens zijn. Hieronder hebben we de belangrijkste informatie voor je opgesomd.
1. Levertijd en verzendkosten
2. Bedenktijd
3. Garantie en klachten
4. Betaalmethodes
Heb je vragen of klachten over stickers? Je kunt onze medewerkers 7 dagen per week via mail bereiken op info@plakkers.nl. We zullen binnen 24 uur je vraag nog behandelen. Telefonisch kan je ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur op 085-4015725.
Het maakt niet wat voor sticker je besteld: alle bestellingen van € 10,- of meer versturen we gratis. Voor bestellingen onder € 10,- betaal je €2,95 verzendkosten.
Je bestelling zal op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) altijd binnen 24 uur worden geproduceerd en verzonden. Afhankelijk van je bestelling zal dit per briefpost, brievenbuspakket of pakket zijn. Heb je een paar kleine stickers besteld? Dan kunnen wij de deze per briefpost voor je verzenden en hoef je er dus niet speciaal voor thuis te blijven. Wanneer het om wat grotere stickers en aantallen gaat, sturen wij deze per pakket naar je toe. Is de verzendbevestiging mail vind je alle informatie over de levering van je bestelling.
Ben je om wat voor reden niet tevreden over de levering? Geen enkel probleem, we kijken altijd naar een oplossing.
Als je bij ons online een aankoop doet heb je als consument het recht op een zichttermijn/bedenktijd van 30 dagen, na ontvangst van de bestelling (ook zonder opgave van een reden). Zijn de 30 dagen verstreken? Ook dan zijn wij niet de moeilijkste.
Omdat wij veel stickers op maat maken verzoeken we je altijd eerst even met ons contact op te nemen via info@plakkers.nl of bel ons even op 085-4015725. Het makkelijkste is dat je een ordernummer bij de hand hebt, deze vind je terug in de mail.
Op onze product pagina’s vind je alle informatie over de duurzaamheid van onze stickers. Wij vinden het belangrijk dat de door ons geleverde stickers naar wens zijn voor jou. In onze meegeleverde handleidingen geven wij advies over ondergronden en het aanbrengen van stickers. Omdat er ontelbare soorten ondergronden zijn kan het wel eens zijn dat een sticker ergens niet op blijft plakken. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat voor materiaalsoort wel op deze ondergrond blijft plakken. Wij zullen dan het product voor je omruilen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plakkers.nl. We zijn er van overtuigd dat we altijd komen tot een oplossing, maar je hebt altijd de mogelijkheid een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Op onze website kun je veilig betalen met iDEAL, Paypal, Belfius, Creditcard, Apple Pay KBC en Bankcontact.
Ben je een bedrijf en betaal je liever achteraf op factuur? Dat kan, kies dan voor onze betaalmogelijkheid “Betalen op factuur”. Na je bestelling ontvang je dan een factuur die je achteraf kan voldoen.