Op onze product pagina’s vind je alle informatie over de duurzaamheid van onze stickers. Wij vinden het belangrijk dat de door ons geleverde stickers naar wens zijn voor jou. In onze meegeleverde handleidingen geven wij advies over ondergronden en het aanbrengen van stickers. Omdat er ontelbare soorten ondergronden zijn kan het wel eens zijn dat een sticker ergens niet op blijft plakken. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat voor materiaalsoort wel op deze ondergrond blijft plakken. Wij zullen dan het product voor je omruilen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plakkers.nl. We zijn er van overtuigd dat we altijd komen tot een oplossing, maar je hebt altijd de mogelijkheid een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je vragen of klachten over stickers? Je kunt onze medewerkers 7 dagen per week via mail bereiken op info@plakkers.nl. We zullen binnen 24 uur je vraag nog behandelen. Telefonisch kan je ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur op 085-4015725.